25 Mart 2010 Perşembe

senin gibi kaçı cebimde..

kimki bana desin
sen kolay vazgeçen birisin
gerçekten güzel bir kavgaya hazır demektir
değilim
ben çok uğraşırım
yarışları sevmememe rağmen 2 yıl yüzdüm yarışlarda
takım oyunundan nefret etmeme rağmen voleybol takımında oynadım ortaokulda
yıllarca olmadığım biri gibi bile davrandım mesela
iyi birşeyler bozulmasın diye
ama herşey bir yere kadar
ve o biryere geldiğimde de şunu gördüm
çok az insan olmalı bnm gibi kolay vazgeçmeyen
çünkü karşılaşamadım şimdiye kadar bile bir tanesiyle
sadece
bir avuç zavallı
bnm gitmeye çalışmaları vazgeçme sanıp kendi korkaklıklarını görmeyen..
işin aslı öyle değilmiş ama dimi?
değilmiş evet.




yazının parçasımı ne
hemen söyliyim

glen hansard-when your mind's made up

2 yorum:

maRLa dedi ki...

o benim,, 'ben' diye anlattığın..

dflx dedi ki...

karşılaştım mı yani bir benle daha
way!